Om mig

Hej!


Jag heter Emina Elezovic´ och jag är född 1989.


Mina intressen är att umgås med familjen och vänner, motionera, lära mig nya saker m.m.


Jag brinner för att hjälpa människor och göra goda gärningar. Min blogg kan hjälpa många. Det kan vara att ett sätt för alla att spara pengar, utveckla sin kreativa förmåga att ändra om bla. kläder eftersom du har köpt det billigt och pengarna går till att hjälpa människor i behov.


I min blogg ska jag använda bla. kläder, smycken och väskor från Second Hand Kupan i Älmhult på Knutsgatan 8 (ligger vid busstationen). Jag ska be en kompis att fotografera mig när jag har Second Hand kläder (från kupan) på mig för att visa alla att det finns mycket fräscht, fint och behövande saker för en billig peng. Kupan är en tillgång för alla och som jag skrev innan så går pengarna till att hjälpa människor som inte har det lätt.


Fortsätt gärna att följa min blogg för det kan hjälpa er.


Tänk på att istället för att slänga t.ex. kläder och saker så kan ni skänka det till Second Hand Kupan på Knutsgatan 8 (vid busstationen) och samtidigt känna att ni gör en god gärning.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Dahlin

Hej Emina!

Vilket bra exempel på hur man kan bistå med stöd och "reklam" för vår verksamhet!Jättekul att du hittat en av våra 300 mötesplats Kupor/secondhandbutiker som vi har i Sverige. Tillsammans blir vi starka för människor som just nu behöver stöd i olika sammanhang. Du är en fin föregångare. Hoppas få se ännu mer av dig i framtiden. På återseende

2011-03-27 @ 18:19:56
Postat av: Emina

Tack så jätte mycket. Det är kul du tycker om det! =) Ja tillsammans kan vi komma långt!!! MVH Emina

2011-04-13 @ 08:24:19
Postat av: Pernilla Ernholdt

Underbart!

Vilken superbra idé!

Jag länkar vidare vid tillfälle...

/Pernilla

2011-04-28 @ 11:41:59
Postat av: Bernt Andersson

Hej!
När jag besöker Älmhult är det ett måste att besöka Kupan.
En del gånger hittar jag något fynd som jag köper.
Men det är kul att gå och ögonköpa samt att träffa de härliga mäniskor som jobbar med att hjälpa.
Tack alla ni som jobbar på Kupan i Älmhult.

2013-04-30 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0